Αφορά φοιτητές/τριες που έχουν εγγραφεί στο Τμήμα μας το έτος 2016 και προγενέστερα. (Δηλαδή οι φοιτητές που βρίσκονται στο 19ο και άνω του 19ου εξάμηνου σπουδών).
Οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές που ανήκουν στις παρακάτω δύο κατηγορίες θα πρέπει να καταθέσουν τις αιτήσεις τους μαζί με τα συνοδευτικά έγγραφα μέσω e-mail στο info@food.ihu.gr εντός της προθεσμίας (21/10/2025 -11/11/2025). Τίτλος email: «Κατ΄ εξαίρεση παράταση ανώτατης διάρκειας σπουδών» + Ονοματεπώνυμο. Εναλλακτικά μπορούν να τα καταθέσουν δια ζώσης στη γραμματεία μας καθημερινά και ώρες 11-13.
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ α:
ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ή ΣΥΓΓΕΝΗ ΠΡΩΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ (εξ αίματος) ή ΣΥΖΥΓΟΥ (από γάμο ή σύμφωνο συμβίωσης)
Σε συνέχεια των παρακάτω σχετικών:
1. παρ. 4 του Άρθρου 76 του Ν. 4957/2022, ως ισχύει μετά την τροποποίηση του από τον Ν.5224/2025 (ΦΕΚ 142/Α/2025) Άρθρο 130 παρ.4
2. παρ. 7.3 του άρθρου 15 του εσωτερικού κανονισμού του ΔΙΠΑΕ (ΦΕΚ 3904/Β΄/2025)
3. παρ. 11 της Εγκυκλίου με αρ. πρ. 118904/Ζ1/24-09-2025 (ΑΔΑ: ΛΕ8046ΝΚΠΔ ΤΙΥ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
Δεν τίθεται περιορισμός ως προς τον αριθμό των πιστωτικών μονάδων (ECTS) που έχουν συγκεντρωθεί, ούτε ως προς τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι έχουν εξεταστεί επιτυχώς.
Θα πρέπει να συμπληρώσετε την ΑΙΤΗΣΗ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ α (κατεβάστε την πατώντας στον σύνδεσμο).
Συνοδευτικά της αίτησης, θα πρέπει να αποστέλλονται και τα ακόλουθα:
1. Γνωμάτευση από υγειονομική επιτροπή του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) από την οποία προκύπτει η πιστοποιημένη αναπηρία και το ακριβές ποσοστό αυτής ή γνωμάτευση από Δημόσιο Νοσοκομείο. Η γνωμάτευση του νοσοκομείου θα πρέπει να φέρει σφραγίδα από: i) Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.), ή ii) νόμιμα εκτελούντα χρέη Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή iii) Καθηγητή Πανεπιστημίου ή Αναπληρωτή Καθηγητή.
2. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, ή αντίγραφο συμφώνου συμβίωσης (Μόνο στην περίπτωση που ο σοβαρός λόγος υγείας αφορά συγγενικό πρόσωπο).
3. Υπεύθυνη δήλωση ( Κατατίθεται οπωσδήποτε επικυρωμένη μέσω gov). Κατεβάστε την πατώντας στον σύνδεσμο: ΣΥΝΝΗΜΕΝΟ-2-ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ β:
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 50%
Σε συνέχεια των παρακάτω σχετικών:
1. παρ. 15 της Εγκυκλίου με αρ. πρ. 118904/Ζ1/24-09-2025(ΑΔΑ: ΛΕ8046ΝΚΠΔ ΤΙΥ) του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
2. παρ. 4 του Άρθρου 76 του ν. 4957/2022, ως ισχύει μετά την τροποποίηση του από τον ν.5224/2025 (ΦΕΚ 142/Α/2025) Άρθρο 130 παρ.4
3. παρ. 7.3 του άρθρου 15 του εσωτερικού κανονισμού του ΔΙΠΑΕ (ΦΕΚ 3904/Β΄/2025)
Δεν τίθεται περιορισμός ως προς τον αριθμό των πιστωτικών μονάδων (ECTS) που έχουν συγκεντρωθεί, ούτε ως προς τα μαθήματα στα οποία οι υποψήφιοι έχουν εξεταστεί επιτυχώς.
Οι φοιτητές με πιστοποιημένη αναπηρία σε ποσοστό τουλάχιστον 50% εξαιρούνται από τη ρύθμιση της ανώτατης διάρκειας φοίτησης και της υποχρεωτικής διαγραφής. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν εντός της προθεσμίας (21/10/2025 -11/11/2025) την ΑΙΤΗΣΗ ΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ β (κατεβάστε την πατώντας στον σύνδεσμο).
Συνοδευτικά της αίτησης, θα πρέπει να αποστέλλεται η Γνωμάτευση από Υγειονομική Επιτροπή του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) και η Υπεύθυνη δήλωση ( Κατατίθεται οπωσδήποτε επικυρωμένη μέσω gov). Κατεβάστε την πατώντας στον σύνδεσμο: ΣΥΝΝΗΜΕΝΟ-2-ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να γνωρίζουν ότι τα προσωπικά στοιχεία που υποβάλλουν (για οποιαδήποτε ασθένεια των ιδίων ή των συγγενών τους) τυγχάνουν εμπιστευτικής μεταχείρισης, σύμφωνα με την ισχύουσα ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία περί προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Την σχετική εγκύκλιο θα τη δείτε πατώντας στον σύνδεσμο: Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων