Μετεγγραφές Ακαδ. Έτους 2025-2026 / Κατάθεση δικαιολογητικών από τις 23/10/2025 έως και τις 31/10/2025

Οι φοιτητές, των οποίων έγινε δεκτή η μετεγγραφή/μετακίνηση τους στο Τμήμα Επιστήμης και Τεχνολογίας Τροφίμων του ΔΙ.ΠΑ.Ε. στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, θα πρέπει να καταθέσουν στη Γραμματεία του Τμήματος μας τα απαραίτητα ανά περίπτωσή δικαιολογητικά για να γίνει  διοικητικός έλεγχος.
Πιο συγκεκριμένα:
1. Εκτυπωμένη και υπογεγραμμένη την ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής.
2. Όλα τα δικαιολογητικά που αναφέρονται στην ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής.
3. Δύο φωτογραφίες (τύπου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου – έγχρωμες ή ασπρόμαυρες).
4. Συμπληρωμένο και υπογεγραμμένο την :  Αίτηση εγγραφής ΔΙΠΑΕ 

5. Συμπληρωμένη, υπογεγραμμένη και θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής, ή εκτυπωμένη μέσω του ισοτόπου www.gov.gr την : Υπεύθυνη-Δήλωση
6.Ευκρινή φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας.

Η αποστολή των δικαιολογητικών θα γίνεται:
Α) Με αυτοπρόσωπη παρουσία από τις 23/10/2025 έως και τις 31/10/2025
και ώρες 11-13 αυστηρά.
ή
Β) Ταχυδρομικά – κατά προτίμηση με υπηρεσία ταχυμεταφοράς (courier)- από 23/10/2025 έως 29/10/2025 (ημερομηνία αποστολής)
στη διεύθυνση:
ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥΠΟΛΗ
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Τ.Θ.141, Τ.Κ. 57400, ΣΙΝΔΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Η μετεγγραφή σας έχει εγκριθεί από το Υπουργείο, αλλά δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί. (Θα πρέπει να γίνει ο διοικητικός έλεγχος των δικαιολογητικών που καταθέσατε). Συνεπώς οι φοιτητές/φοιτήτριες ΔΕΝ αιτούνται τη διαγραφή τους από τη Σχολή προέλευσης τους ΕΑΝ δε λάβουν ειδοποίηση από τη γραμματεία μας ότι έχει εγκριθεί επίσης ΚΑΙ από το Τμήμα μας η μετεγγραφή τους. 
Μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών, η Γραμματεία θα ενημερώσει τους φοιτητές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και με ανακοίνωση στην ιστοσελίδα του Τμήματος, ώστε οι φοιτητές/τριες να αιτηθούν τη διαγραφή τους από τη Σχολή προέλευσης τους και στη συνέχεια να την αποστείλουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη γραμματεία και να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής τους στο Τμήμα μας.

Επισημαίνεται επίσης ότι :
• Για τις περιπτώσεις μετεγγραφής αδερφών, όταν δεν έχει υποβληθεί δήλωση αποποίησης, η αποποίηση θα γίνει με την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του/της αδερφού/ής, θεωρημένης για το γνήσιο της υπογραφής, ή εκτυπωμένης μέσω του ιστότοπου www.gov.gr, στην οποία θα αναγράφεται από τον / την φοιτητή /τρια ότι θα παραμείνει καθ’ όλη τη διάρκεια της φοίτησής του/της στο Τμήμα φοίτησής του/της και δε θα ασκήσει το δικαίωμα της μετεγγραφής/μετακίνησης.
• Στις περιπτώσεις των μετεγγραφομένων εκτός ποσοτικού περιορισμού (αναπηρίες άνω του 67%, πάσχοντες από ασθένειες κ.λπ.) παρακαλούμε να ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ τη γραμματεία ώστε να τους δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για την υποβολή του αντίστοιχου δικαιολογητικού (πιστοποιητικό Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.Π.Α.) ή βεβαίωση επταμελούς επιτροπής), εφόσον η σχετική διαδικασία δεν έχει ολοκληρωθεί. Το ίδιο ισχύει και για τους μετεγγραφόμενους/μετακινούμενους οι οποίοι μοριοδοτούνται για κάθε μέλος της οικογένειάς τους (γονέα, τέκνο, αδελφό/η ή σύζυγο) το οποίο έχει αναπηρία 67% και άνω, πιστοποιούμενης από ΚΕ.Π.Α. ή παθήσεις που αναφέρονται στο παράρτημα της υπ’ αρ. Φ.151/17897/Β6/2014 (Β΄ 358).
• Οι μετεγγραφόμενοι/μετακινούμενοι φοιτητές τέλος, μπορούν να κάνουν χρήση των διατάξεων του άρθρου 35 του ν.4115/2013 (Α΄ 24).



Για οποιαδήποτε απορία μπορείτε να αποστείλετε e-mail (όχι τηλεφωνικά) στο info@food.ihu.gr στη Γραμματεία.